Antwoorden bestellen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt het totaalbedrag overmaken via ons online betalingssysteem (iDeal).

U kunt er ook voor kiezen het totaalbedrag zelf via uw bank aan ons over te maken. Indien u voor deze optie kiest, krijgt u na het afronden van uw bestelling automatisch een mail met daarin een overzicht van uw bestelling, het totaalbedrag, onze bankgegevens en een uniek bestelnummer. U hoeft dan alleen het bedrag aan ons over te maken onder vermelding van uw unieke bestelnummer.

Hoe weet ik of ‘t Positiehuys mijn betaling ontvangen heeft?

Ik heb zojuist via internet besteld, kan ik nog iets toevoegen?

Mijn bestelling wordt nageleverd maar toen ik op de website keek was er voorraad.

Waarom is mijn bestelling niet compleet?

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Hoe weet ik dat mijn bestelling via www.positiehuys.nl goed is ontvangen?

Antwoorden bezorgen

Moet ik bij nalevering nogmaals porto- en verzendkosten betalen?

Kan ik zien hoe laat mijn bestelling bezorgd wordt?

Kan ik een tijdstip afspreken voor de levering?

Kan ik de bezorgdatum nog wijzigen?

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling geleverd wordt?

Als je niet thuis bent, dan is dit geen probleem. De postbode zal eerst proberen het pakket bij je naaste buren af te leveren. Zijn ook die niet thuis, dan komt de postbode de volgende dag nog eens terug. Indien u dan ook niet aanwezig bent kunt u het pakket tot 3 weken afhalen op de postvestiging. De gegevens hiervan laat de postbode middels een notitie achter bij u in de brievenbus.

Antwoorden retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt alles gratis terugsturen binnen 7 dagen, mits het artikel onbeschadigd, niet gedragen, compleet is en in de originele verpakking zit voorzien van de kledinglabels.

Op de website www.positiehuys.nl tref je onderaan een button retourneren. Hier vult u al uw gegevens en bestelnummer in.

U dient in het pakket uw factuur en bestelbon toe te voegen.

Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestelling retour stuur?

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending op mijn rekening staat?

Mijn artikel bevalt niet, kan ik het nog terugsturen?

Binnen 7 dagen kan een artikel zonder meer retour gestuurd worden, mits aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan, daarbuiten niet meer.